czwartek, 1 listopada 2012

1/2

Witajcie. Dzisiejsza moja stylizacja jest, hmm.... połówkowa. Gdyż jakoś tak wyszło, że po prostu przerobiłam moją ostatnią stylizację, a efekt był moim zdaniem zadowalający, toteż pokazuję.

Wykorzystałam:
Bluzka: Miss Sixty
Spodenki: Pretty'n Love
Byty: Basics
Torebka: Riviera
Paski: Riviera, Pretty'n Love
Naszyjniki: RIO i [bez nazwy]
Bransoletka: PPQ
Kolczyki: RIO




Jak zwykle serdecznie dziękuję Wam za uwagę i pozdrawiam serdecznie, przy okazji życząc mile spędzonego długiego weekendu! Cześć!

~Migonetta

4 komentarze:

  1. Nie cierpię tych trepków czy jak to się nazywa, ale ogółem stylizacja jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm do końca, co miałaś na myśli, ale jeśli chodzi Ci o buty, to są baleriny, potocznie mówiąc.

      Usuń
  2. Nwm czemu, ale wydaje mi się, że ten stró z lekksza pogbrubia doll :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to pewnie tak, acz weź pod uwagę, że mam tu te 'średnie' uda, nie najchudsze. :]

      Usuń