czwartek, 30 maja 2013

Kejmil- WAKE UP!

Witajcie!
Ostatnimi czasy troszeczkę mi się "przysnęło" ale nie myślcie sobie, że ominęła mnie kolekcja Antidote! Dziś zaprezentuje wam stylizację, w której wykorzystałem spodnie właśnie z najnowszej kolekcji!
Cały set utrzymany jest w odcieniach zieleni. Portki Antidote połączyłem z zwiewną bluzką. Dobrałem neonowy naszyjnik, który wspaniale komponuje się z butami.




Kolczyki - Tingeling.
Naszyjnik - -------,
Torebka - Evil Panda,
Bluzka - Tingeling,
Spodnie - Antidote,
Buty - Special Ofert.




Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Byliście na koncercie Beyonce?
Ja nie byłem ale bardzo, bardzo, bardzo bym chciał *o*

7 komentarzy:

  1. te spodnie sa z antidote?!?!
    Ja myslalam ze jakies Rio czy cos ...
    ale stylka ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te spodnie sa z antidote?!?!
    Ja myslalam ze jakies Rio czy cos ...
    ale stylka ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ła,fantastyczna. tej torby nie znoszą, a tu wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wszystko dobrane. Spodnie są świetne, pierwszy raz widzę, aby ktoś tak dobrze wykorzystał te buty.

    OdpowiedzUsuń