środa, 19 czerwca 2013

Nowy wyglad

Jak pewnie zauwazyliscie, dzis postanowilam zmienic wyglad bloga. 
Poczatkowo mialo byc standardowo... lato - plaza, woda i inne palmy,
ale po jakims czasie stwierdzilam ze przeciez lato to nie tylko to, bo przeciez mamy jeszcze Festiwale Muzycze ! 
Nie wiem czy wyszlo tak jak chcialam (nie), i czy kojarzy sie z czyms w strone tych festiwali, wiecie wielkie place campingowe i rockowe wygodne ciuchy (nie), ale mam nadzieje ze mimo to jest okej.
Jakie jest wasze zdanie na temat naglowka i ogolnie wygladu bloga?

Edit: Postanowilam takze zrobic jakis "porzadek" w Partnerach, i zmniejszylam liczbe z 20 do 5 blogow:
Ciekawszy Stardoll, Triki Stardoll, Hariboho, Deep Fashion oraz Unique Project.
Jezeli jest ktos zainteresowany partnerstwem, piszcie w mojej ksiedze gosci :)

19 komentarzy:

  1. Jest śliczny! A nagłówek - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łałałałałałałałałałał, bardzo ładna dollka, ale mogłaś się postarać z tłem, gdyż nie pasuje do outfitu. Ogólnie jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :D Masz jakiegoś bloga z nagłówkami, albo można u Ciebie je zmaawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojego zapuszczonego starego bloga przeniesie Cie jak nacisniesz na podpis na naglowku( lewy gorny rog). Aktualnie nie wykonuje naglowkow - pobiera mi to za duzo czasu :/

      Usuń
  4. Cudoooooooooowy nagłówek :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, teraz tylko coś na SiMa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jak dawno mnie tu nie było. Nagłówek zarąbisty, szczególnie doll:)

    OdpowiedzUsuń