piątek, 28 czerwca 2013

Nareszcie Wakacje.

Witajcie!
Nareszcie mogę stwierdzić początek wakacji *.*. Przede mną liceum, ciężki orzech do zgryzienia, powoli nadchodzi czas by rozstać się ze stardoll, tak czy siak to jeszcze nie teraz. Obecnie nie mam jeszcze planów na wakacje. A wy? Wybieracie się już dokądś?

Z dzisiejszej stylizacji jestem bardzo zadowolony. Uwielbiam te dzwony są doprawdy idealne pod każdym względem i nie żałuję, że je zakupiłem. Połączyłem je z brzoskwiniową koszulą, na którą założyłem równie genialne Kimono. Z dodatkami tym razem nie szalałem dobrałem brzoskwiniowe sandałki oraz jedne z moich ulubionych lenonek HB. Ciekawym elementem stylizacji jest tatuaż umieszczony na szyi.



Kimono - Tingeling,
Koszula - Archive,
Dzwony - LE,
Buty - Voile,
Tatuaż - Fallen Angel,
Naszyjnik - It girls,
Lenonki - HB Weekly.






Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie co myślicie!


4 komentarze:

  1. Boska :) szkoda ,ze odpadłeś w MBB bo chciałam podziwiać tam twoje cudowne stylki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe połączenie kimono ze spodniami, ale niektóre dodatki są ble ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrezygnowałabym ze srebrnych pierścionków i tego czegoś u szyi. Tak ogółem, przez tę stylizację zaczęłam żałować, że nie kupiłam tych spodni.

    OdpowiedzUsuń