sobota, 15 czerwca 2013

Wyniki Konkursu Stylane Store VII

Przegladajac prace wybor trzech najlepszych osob byl dla mnie bardzo prosty.. ale gdy sie okazalo wytypowalam dokladnie takie same osoby jak w poprzednim konkursie, postanowilam prace przejrzec jeszcze raz i jeszcze raz... ale okazalo sie ze za kazdym razem te same prace byly najlepsze.

1 miejsce 100 Stardollarow + darmowy t-shirt Stylane Store (wybor wlasny)
Piotrek jak zwykle elegancko :) To co mnie przekonalo to polaczenie spodniczki z sukienka ... Widac wtedy takie male niebieskie punkty, ktore dokladnie stykaja sie z niebieskim paskiem na koszulce co daje efekt takiej calosci.
2 miejsce  10 Stardollarow + darmowy t-shirt Stylane Store (wybor wlasny)
Tutaj jest jasniej niz u Piotrka, postawilas na  biel i srebro, co bardzo mi sie pdoba.
3 miejsce   darmowy t-shirt Stylane Store (wybor wlasny)
Moim zaniem dodatki sa swietnie dobrane. Bransoletka na nodze urozmaica cala stylizacje . 
Gratuluje wszystkim ! 
Macie stanardowo 48h na zgloszenie sie po nagrody :)

7 komentarzy:

  1. Łojajej, myślałem, że to azo_ona zajmie 1 miejsce. Dziękuję Ci bardzo i gratuluję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, słusznie zauważyłaś, cieszę się, że moja kolejna praca się spodobała. ;3 Gratuluję pozostałym. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zamieniłabym 1 miejsce z 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję ! :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń