niedziela, 28 lipca 2013

Counting Stars.


Witajcie!
W poprzednim poście wspominałem wam, że zrobiłem przegląd po ponad połowie sklepów starplazie. Dziś zaprezentuję wam top w kiaty niestety nie w całej jego okazałości gdyż musiałem zakryć jego beżowe części aczkolwiek jest on ciekawym uzupełnieniem góry stylizacji. Ostatnio na stardoll coraz częściej przekonuje się do topów z wszelakimi wycięciami. Zachęcam was do kupowania naprawdę można z nich wyczarować cuda.

W dzisiejszej stylizacji pierwszorzędne skrzypce gra oczywiście top złożony ze stroju kąpielowego oraz krótkiego topu, który połączyłem z rozkloszowaną spódnicą. Do tego dobrałem świetne fioletowe szpilki ze złotymi wstawkami,a także złoty pasek i naszyjnik. b

Strój kąpielowy - Riviera,
Top - Riviera NEW!(IIT!),
Spódnica - Velvet Orchid,
Naszyjnik - Voile,
Pasek - Riviera,
Buty - Antidote (IIT!).
Piosenkę usłyszałem przy sprzątaniu od razu ją pokochałem♥

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie co myślicie :)
Do następnego!

9 komentarzy:

  1. Jesteś kaleką, nie masz nóg :c

    Świetnie przeróbka wyszła, nie masz za krótkiej ręki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza serio udana grafika. styllizacja tez boska, kiedys na moim drugim koncie mialam nawet podobną twarz (oczy inne) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja Kamilu ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Counting Stars *o* kocham kocham kocham kocham kocham kocham.Stylka boska:*


    marina034

    OdpowiedzUsuń