niedziela, 14 lipca 2013

DODOLEŃ.

Witajcie!
Stylizacja, którą wam pokaże powstała całkiem przypadkiem. Wszystko zaczęło się od tego, że zobaczyłem na pewnym blogu konkurs na neonowy makijaż(neonowa żółć) i tak sobie myślę ee dam rade. Makijaż strasznie mi się spodobał i postanowiłem, że zrobię do niego stylizację. Chociaż w sumie to za bardzo do lata to on nie nawiązuje zresztą zobaczcie sami.


Połączyłem znany wam już neonowy T-shirt z tego posta z czarnymi szortami z wysokim stanem. Na wierzch zarzuciłem moją ulubioną ramoneskę z LE. Czapkę pożyczyłem od Oliwcia_Paris Thanks♥ wzbogaciłem ją o siatkę.


Czapka - RIO,
Pasek - LE,
Bluzka - Orginal Future,
Kurtka - LE,
Podkolanówki - Anna Sui Tribute,
Buty - Windows On The World, Nicholas Kirkwood Tribute.



Standardowo pokażę wam dodatkową pracę na konkurs
Kokarda - DVF Tribute,
Bluzka - Nicholas Kirkwood Tribute,
Body - Young Hollywood,
Pasek - VOILE,
Spodnie - Giambattista Valli Couture Tribute,
Bransoletka - Decades,
Kolczyki - LE,
Torebka - DVF Tribute,
Buty -Sonia Rykiel Tribute,

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała :)
Piszcie co myślicie!

10 komentarzy:

  1. Makijaż paskudny, pierwsza stylizacja mi się podoba :) Druga nie najgorsza

    OdpowiedzUsuń
  2. "Makijaż strasznie mi się spodobał i postanowiłem, że zrobię do niego makijaż"
    Niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż przeokropny , aż straszny (przerażający). Pierwsza stylizacja z tym kapeluszem- do pieca, Druga Ujdzie, ale ta duża kokarda, nieporozumienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się podoba makijaż, nie jest on straszny lecz wyrazisty, zajebiście łączy się ze strojem i tworzy całość.
    Stylizacja konkursowa również piękna, choć ja jednak dałabym inne buty ;)

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż! :>

    Ogólnie wszystko ładnie się komponuje ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się że makijaż nie jest ''neonowy'' to jest bardziej pastelowa żółć. Dość odważna, kontrowersyjna i bardzo kreatywna stylizacja. Ja bym tak mojej doll nie ubrała, ale muszę docenić. :) klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż nie jest zwykły w którym paraduje cały stardoll, jest inny i dlatego podoba mi się! Pasuje do stylizacji. Druga stylizacja tez jest super, lecz faktycznie z tą kokardą coś nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaz jest przerażający! tragedia... Stylizacja ładna, odważna, ubrałabym sie tak.

    OdpowiedzUsuń