środa, 3 lipca 2013

Ethnic necklace

Byłam na swojej pierwszej 18-stce i muszę przyznać, że bardzo mi się podobało. Mnóstwo przystojniaków, kolorowe światła, głośna muzyka i dobra zabawa - tak wspominam niedzielną imprezę. Co prawda byłam tam chyba najmłodsza, ale nie zmienia to faktu, że czekam na kolejne 18-ste urodziny... kogokolwiek z bliższego otoczenia. Wczoraj za to byłam na zakupach  (tak wiem, znowu, ale przeceny są cudowne), a dziś wyskoczyłam wraz z przyjaciółką na plażę. Rowerkiem, bo to 5 minut jazdy spod domu. Woda jest cudowna! Co do stylki... wkurza mnie przesunięty wisiorek z Archive, ale ogółem jest ładnie. Co myślicie?



Archive - wisiorek, spódniczka, pasek | PPQ -  top | YH - torebka | LE - wisiorek | Nelly. com - wisiorek | Voile - szpilki |



14 komentarzy:

  1. Seksi! 18 to swietna sprawa, szczególnie jeśli się na nich pije. A plaży to zazdroszcze! Choć i tak sie nie opalam...

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to się nie opalamy...
    Ale miło się czyta w cieniu, koło jeziorka :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie szekszi, taka szekszbomba, haha. Nie no, ładnie ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet nie wiem czy bd na jakiejs osiemnastce, zdziwie sie jak mnue ktos zaprosi, bo ja takie 'not party animal' XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój tekst nas rozjechał!
      Zobaczysz... będziesz królową imprez :D

      Usuń
  5. naprawdę dobra stylizacja!
    sam wiem co nieco o osiemnastkach, byłem na takiej imprezie u rodzonego brata (w sumie dziwne, jakby mnie nie było :D) i było naprawdę dobrze hahah C:
    poza tym strasznie podoba mi się GIF. czy Ty robisz je sama, czy gdzieś znajdujesz? A jak sama, to w jakim programie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby nowy czytelnik Stylane? *_*
      Dzięki za miłe słowa!
      W sumie to urodziny były brata naszej najbliższej przyjaciółki, a że mieszkają kilka ulic dalej dużo osób było z osiedla, które kojarzyłyśmy.
      W ogóle było mnóstwo ludzi - Tomek robił 18-stke z dwoma kumplami, więc uzbierało się 300 gości.
      Ah, niestety nie mamy takiego talentu, a szkoda ; <
      Kiedyś same robiłyśmy na jakiejś stronie, ale była felerna!

      Usuń
    2. Stylane czytam dłuższy czas, komentuję krócej.

      Usuń
    3. W takim razie fajnie, że teraz komentujesz i oby tak zostało :>

      Usuń
  6. Super stylizacje ;)
    Genialny naszyjnik i torebka z YH którą chciałam kupić ^^.
    18nastki już za mną, ale strasznie miło je wspominam.
    A gif faktycznie świetny ;)

    OdpowiedzUsuń