poniedziałek, 22 lipca 2013

Fresh hippie



Witam! Pragnę bardzo serdecznie podziękować Ewelinie za możliwość pisania na blogu Stylane. Jest mi niezmiernie miło, że dostałam taką propozycję. Oczywiście nie umiałam odmówić więc się zgodziłam. Mam nadzieję, że moje stylizacje się Wam spodobają. Jest to wyjątkowy oufit, ponieważ nigdy nie używałam takiej ilości kolorów. Wolę raczej stonowane. Nie przedłużając zapraszam do jego obejrzenia :)
Czapka- Original Future
Sukienka- Original Future
Bluzka- It Girls
Torebka- LE
Buty- Evil panda
Okulary- Riviera


18 komentarzy:

  1. Właśnie przed chwilką Ewelina pisała nam, że dołączysz do załogi!
    Witaj i powodzenia w blogowaniu, obyś została tu jak najdłużej :)
    Super stylka, twarz też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i powodzenia :) Piękna stylizacja, aczkolwiek tytuł posta niezbyt trafny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję. Dlatego dodałam słowo "Fresh". Odświeżony, po mojemu ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tą sukienkę i cieszę się, że mam taką oryginalną rzecz w szafie.
    Twoja stylizacja jest taka cudowna, że nieźle połączyłaś tą sukienkę z bluzką w panterki. Pięknie ci wyszło.
    No i dobry wieczór i powodzenia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylka na początek. Czekam na więcej i życzę powodzenia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, że tu piszesz :)
    Stylizacja oczywiście boska ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu ja nie wpadłem na to, że tę sukienkę można połączyć z tą bluzką :( UBOLEWAM
    ps. ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubolewam, a miałem te rzeczy blisko siebie w schowku :(

      Usuń
  7. super, że będziesz tu pisac ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń