niedziela, 21 lipca 2013

Queen Of Feathers + Mini Konkurs

Zakochalam sie w najnowszym sklepie Tribute, i mysle ze nie jestem jedyna. Mimo iz wszyscy narzekaja ze nie ma klasycznych szpilek lub ze jest wiele "fajniejszych" butow tego projektanta (troche prawda), ja jestem bardzo zadowolona i wykupilam caly asortyment sklepu. Mam obsesje na punkcie butow i spodobaly mi sie doslownie wszystkie.
W dzisiejszej stylizacji mozecie zobaczyc bezowe cudenka ozdobione piorkami, ktore polaczylam z body young hollywood i spodniami zakupionymi za 2sm(!)
 Buty- Christian Louboutin Tribute||Body-young hollywood||Bransoletka i kolczyki- Limited Edition||Kopertowka-Royalty||"Raczka" od kopertowki-archive||Okulary-Riviera||Spodnie-It Girls||

MK:
Elegancja, klasa i styl... a tobie z czym kojarza sie buty projektu Christiana Louboutin'a?
Opisz swoje ulubione Louboutin'y* oraz wygraj stardollary na ich zakup!
(napisz dlaczego akurat te przypadly Ci najbardziej do gustu i do jakiej stylizacji pasuja (np. sportowej, eleganckiej, codziennej etc.)**
Z komentarzy wybiore jedna osobe, ktora otrzyma stardollary na swoje wymarzone buty.
*chodzi tylko o buty, a nie torebki
**Mozesz nawet napisac wiecej zwiekszy to twoja szanse na wygrana :)
*** MUSISZ BYC OBSERWATOREM BLOGA!


A tak poza tym to jakie jest wasze zdanie na temat mojej stylizacji?

2 komentarze:

  1. stylizacja mega, jednak twarz mi sie nie podoba, zwłaszcza włosy. wczesniej mialas lepszą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie, zazdroszczę ich.
    Opiszę może pewne louboutiny, których nie ma w sklepie.

    Z wszystkich arcydzieł Christiana wyróżnię damskie, neonowo-żółte, wiązane półbuty nazywane "Louboutin neon yellow brouges". Buty są wykonane z materiału, który lekko pobłyskuje metalicznym połyskiem. Żółte angielki, bo tak też można je nazywać, są cudownym dodatkiem do wielu udanych, letnich stylizacji. Jaka szkoda, że ich nie mam :(

    Tu link do owych butów w google grafice, polecam obejrzeć: http://www.google.pl/imgres?biw=1280&bih=683&tbs=ic:specific,isc:yellow&tbm=isch&tbnid=qpPn-xmb2IONcM:&imgrefurl=http://missjey.com/2012/06/25/miss-jey-loves-christian-louboutin-neon-yellow-brogues/&docid=NlymZp72R3tItM&imgurl=http://missjeyonline.files.wordpress.com/2012/06/louboutin-brogues-neon-yellow.jpg&w=560&h=382&ei=QR7tUdmfCsfWPcnfgaAH&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:80&iact=rc&page=1&tbnh=166&tbnw=244&start=0&ndsp=20&tx=172&ty=105

    A ze sklepu chciałabym botki w zebrzasty wzorek :)

    nivea11

    OdpowiedzUsuń