środa, 31 lipca 2013

Safe And Sound

Witajcie!
Dziś pokażę wam jedną z moich propozycji na lato. Jak wiadomo ciemne rzeczy przyciągają słońce. Tym razem postawiłem na pastele. Krótki przezroczysty top o ciekawym nadruku połączyłem ze spodniami w kolorze delikatnego fioletu. Do stylizacji dobrałem srebrne dodatki w postaci dużego i barwnego naszyjnika, skromnej bransoletki oraz pięknego pierścionka. Dzisiejsza stylizacja sprawdzi się u osób, które szczególnie chcą podkreślić swoją talię i brzuch.


Peruka - Museum Mile,
Naszyjniki - Voile, Voile, Bizou, MAWI London, Mawi London,
Pierścionki - GLAM(R)US, Museum Mile, Special Ofert,
Stanik - Basic,
Top - VOILE (IIT!,
Spodnie - Pretty in Love NEW (IIT!),
Buty - VOILE,
Kopertówka - VOILE.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie w komentarzach co myślicie!

9 komentarzy:

  1. Śliczna. Lepiej wygląda w apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  2. TEN BLOG JEST NAJLEPSZY ZE WSZYSTKICH O STARDOLL. GRATULUJE TEJ FENOMENALNEJ STYLIZACJI. WSZYSTKO PASUJE. JEST NIEZIEMSKO

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , normalnie bomba !

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio udana stylizacja. Wszystko świetnie dobrane kolorystycznie i ogólnie pod każdym względem :)

    zajrzyj też na mojego bloga- http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/
    julia.star-doll

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nieskomplikowana stylizacja, a przyciąga wzrok. Jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz wyglądasz jak Zuza, a raz jak Marcela *-* Masz talent! ♥


    zuzia023

    OdpowiedzUsuń