wtorek, 23 lipca 2013

Smażalnia



Cześć wszystkim! Za chwilę wytłumaczę co miałam na myśli pisząc taki, a nie inny tytuł posta. Bowiem dzisiaj, albo raczej wczoraj dosyć mocno spiekłam się na słońcu. Ci którzy lubią czytać ludzkie wywody powinni dotrwać do końca mej opowieści ;) Najgorsze jest to, że nie mogę pokazać się mojemu dziadkowi, który 4 dni temu mówił mi "Słońce jest niebezpieczne, to zło". Oczywiście go wyśmiałam. Nie żebym kwestionowała jego myśli i słowa, ale przez jakieś 60 lat swojego życia chyba ani razu nie posmarował się kremem, a tu takie myśli nasuwa. Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia stylizacji :)


Okulary- LE
Kurtka- Philosophy
Spódnica- Archive
Buty- Stardoll and the city
Torebka- Archive
Bransoletka- Diesel
Bluzka- Spring Surprises

5 komentarzy:

  1. Ładna. Ja nienawidzę się opalać, długie przebywanie na słońcu to zło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale skoro to ZŁO, to trzeba przestać :P

      Usuń
  2. Masz piękną doll,stylizacja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja doll, jest piękna, wręcz idealna! Cudowna stylizacja. Ja sobie wczoraj spaliłam plecy. Ała!!!
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń