czwartek, 4 lipca 2013

Summer break

Apartament
Planuje jakos lepiej zorganizowac cale zapisy dla osob chciacych, aby ich apartament pojawial sie w tle, pewnie zrobie jakas zakladke na blogu lub cos w tym stylu.
Stylizacja
Z tej stylizacji jestem bardzo zadowolona, dlatego tez gosci ona na mojej doll od paru dobrych dni. Juz wczesniej planowalam zrobic cos z ta torebka, a kilka nowych ciuchow takich wlasnie jak gladiatorki z LE ulatwily mi sprawe. 
Moja doll juz nie ma afro ( pewnie jeszcze keidys do niego wroce ) , tym tazem postawilam na loki z Tress Up.
No i jest jeszcze pewna sprawa...
Juz niedlugo bede wyjezdzala, wiec nie bedzie mnie na blogu ani raczej na Stardoll. Nie myslcie sobie ze bede cieszyla sie wakacjami , nie wyjezdzam w zadne fajne miejsce, wrecz przeciwnie. Jade zalatwiac jakies sprawy ze szkola, egzaminy itp. Moi rodzicie przemyslaja nawet sprawe przeprowadzki ze wzgledu na moja szkole- wiec mowiac krotko i zwiezle DUZO SIE DZIEJE
A wiec oglaszam przerwe do konca lipca. Mam nadzieje ze tak jak teraz inni redakotrzy zadbaja o to aby na blogu pojawialy sie stylizacje :) (_D_0_D_A_, miss_miley_van , Milapati, jaka-gwiazdka, Marcelq, kaludynka016 dziekuje wam za to ze jestescie i wkladacie cos od siebie w tego bloga)

...Ale nie mowmy o szkole , nie chce sie tlumaczyc i wywlekac moich prywatnych spraw w sfere stardolla.

Koszula-Special Offer || Blezer-archive || Stanik-RIO || Torebka( spodniczka)-tingeling || Bransoletka-ELLE || Kopertowka- Young Hollywood || Koulary- Hot Buys , Riviera || Kolczyki- Limited Edition || Bandana- RIO || Pasek- Pet a Porter || Gladiatorki- Limited Edition

Dodaje jeszcze piosenke, ktora pewnie niektorym juz sie przejadla, ale moim zdaniem bedzie ona hitem wszystkich letnich imprez :
Macie jeszcze to:

Jaka jest wasza opinia na temat stylizacji?
Podoba wam sie nowa kolekcja Chanel Tribute? 
Kupiliscie cos? - Ja niestety nie mam ani stardollara :(

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylka, czuć w niej lato :)
    W takim razie życzymy powodzenia i oby wszystko poszło po Twojej myśli!
    + Dzięki za miłe słowa!

    *sfere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałybyśmy!
      Posty na pewno będą się pojawiać :)

      Usuń
    2. O moj boze jaki glupi blad :X
      Dzieki wielkie :)

      Usuń
  2. Ja też niestety spłukana. ;/ Stylizacja jest śliczna. Podziwiam Cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :>
    Oczywiście, że kupiłam! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja fajna.
    OD KIEDY MY MAMY MARCELA NA BLOGUXD?

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie!Stylizacja oraz cała oprawa zachwyciły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam tych laleczek od chyba 10lat, wow

    OdpowiedzUsuń