wtorek, 30 lipca 2013

You Can't Stop the Beat

Witajcie!
Za oknem słońce grzeje jak szalone, wychodząc na dwór czuje jakbym się rozpływał.

Ostatnimi czasy w moich stylizacjach wykorzystuje ubrania pochodzące z Orginal Future. Na początku nie mogłem się do tego sklepu przekonać. Uważam, że można znaleźć w nim wiele ciekawych ubrań i dodatków. Polecam go wszystkim którzy kochają wzory i kolory.

Dzisiejsza stylizacja kojarzy mi się głównie z latem, masa kolorów, wzorów, a wszystko tworzy razem świetną całość. Do sukienki, którą zakupiłem podczas przeglądu starplazy dobrałem zwykły błękitny, prosty top. Do tego zestawienia dołączyłem również błękitne sandałki na niskim obcasie oraz bransoletkę. Podczas wyprzedaży w Fever dorwałem świetną, mała torebkę, która idealnie wpasowała mi się w klimat stylizacji. Dziś szukając błękitnych dodatków natrafiłem na te cudowne okularki, a ponieważ były za sm bez wahania je kupiłem.




Opaska - Orginal Future,
Okulary - Spectacular NEW! (I♥IT!),
Bluzka - Tingeling,
Bransoletka - Orginal Future,
Torebka - Fever NEW! (I♥IT!),
Sukienka - Orginal Future NEW! (I♥IT!),
Buty - Voile.






Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Napiszcie w komentarzach co myślicie!

5 komentarzy: