piątek, 2 sierpnia 2013

Main Street.

Witjacie!
 Dzisiejsza stylizacja pochłonęła sporo czasu. Nie mogłem wpaść z czym połączyć tą czapkę. Tym razem wykorzystałem strój kąpielowy w paski jako top. Na wierzch założyłem białą koszulę. Do tego dobrałem jasne jeansowe szorty, do których założyłem czerwony pasek z złotą klamrą. Całość świetnie dopełniły mi sandałki z Moschino, duży plecak oraz mój ulubiony złoty naszyjnik.


Czapka - MR,
Plecak -MR,
Naszyjnik - Nelly.com,
Kurtka - Bizou,
Koszula - Archive,
Strój Kąpielowy - Riviera,
Szorty - Bizou, Miss Sixty,
Pasek - Bizou,
Buty - Moschino.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Napiszcie w komentarzu co myślicie!

7 komentarzy:

  1. Boże co się stało z lewą ręką??

    DiamondRoyale

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda całość. Niby tak na luzie, a mimo wszystko jest zadziornie, z pazurem i trochę wampowato:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, lecz zmieniłabym buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna ! Wszystko pasuję


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ją bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń