wtorek, 4 lutego 2014

long, burgundy sweater.

Witajcie!
W dzisiejszej stylizacji  zestawiłem dłuższy sweter, który jest moim ulubieńcem zimy z bluzką na ramiączkach o ciekawym nadruku. Do tego dobrałem czarne, rurki oraz wiązane botki, nie mogło również zabraknąć kopertówki, którą urozmaiciłem srebrną broszką w kształcie pióra.
Kapelusz - Killah, Sweter - Saint Laurent Paris Tribute, Bluzka - Bizou, Kopertówka - Chanel, Sub Cou Ture, Rurki - Nelly.com, Pasek - Voile, Bransoletka - LE, Botki - Nelly.com.


Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Napiszcie w komentarzach co myślicie!

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, lecz dziwna jest ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ale nie chciało mi się już nic z tym robić :D chce w końcu zmienić stylkę :D

      Usuń
  2. Kamiś jak zawsze twórczy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ale tego swetra mam już serdecznie dość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłeś lepsze ale ten też super :).
    Kolorystyke byś mógł zmienić mówiłam :D

    OdpowiedzUsuń