czwartek, 20 czerwca 2013

Gaucho Jacket

Apartament
Jakos na dniach udalo mi sie umeblowac dolny pokoj Loftu , i akurat wpasowalo mi sie w stylizacje wiec na ponizszym zdjeciu mozecie zobaczyc jak to mniej po wiecej wyglada.
Stylizacja
Outfit, kotry wam dzis zaprezentuje naprawde przypadl mi do gustu... Glownym celem bylo zrobienie stylizacji z czyms z nowej kolekcji Limited Edition. Ja postawilam na buty, ktore moim zdaniem sa najlepsza rzecza z calej kolekcji. Dobralam do nich nietypowa (piekna) kurtke, i pozniej bawilam sie ze spodnica zeby nie isc na latwizne ( zwykla czarna ELLE np). Dodatki to w wiekszosci nowe LE.
Kurtka-RIO|| Top-RIO || Spodnica- Pn`L|| Sukienka-Pn`L|| Okulary- Hot Buys || Buty, dwie pary kolczykow i bransoletka- Limited Edition|| Torebka- Givenchy Tribute
A wy macie juz te buty w swojej szafie?
Co kupiliscie z nowej kolekcji?
Zdarzyliscie kupic te rozchwytywane spodnie w paski?
Podoba wam sie stylizacja?

10 komentarzy:

  1. Nie zdążyłam kupić nic fajnego z le, a stylka ładna c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłam kupić tylko 1 parę butów.. :C
    Stylizacja śliczne <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka?
      Mi bardzo podobaja sie gladiatorki (obydwa kolory), tylko szkoda ze maja taka "czubata" piete :(

      Usuń
    2. Właśnie chyba te z Twojej stylizacji (:

      Usuń
  3. Super stylka, ale my byśmy dały bluzkę trochę niżej :)
    Co do tych czarno-białych spodni LE... nam się nie podobają, jakoś tak darmówką zajeżdżają!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :3
    mam 11 rzeczy i wnętrze, ale jakos szalu nie bylo..
    nie kupilam spodni w paski ani toreby a tak chcialam;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zakupiłam 6 rzeczy :D . Słynne spodnie w paski, 2 pary butów , w tym te co masz na zdjęciu i kilka innych rzeczy + wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam 8 rzeczy, bym kupiła więcej, ale mało środków.
    Pięknie *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja genialna. Wszystkie te ciuszki chcę mieć:) Tło wnętrza idealne. Całość CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pech chciał, że kiedy pojawiło się LE byłam na kilku dniowej wycieczce, a tam nie było internetu :(

    nika32123

    OdpowiedzUsuń