czwartek, 20 czerwca 2013

LE - I Love You♥

Witajcie!
Nie wiem jak wy ale ja już zaczynam wakacje. Pozostaje mi tylko 28 czerwca udać się na zakończenie roku.

Bardzo podoba mi się nowa kolekcja LE, zakupiłem prawie wszystko co chciałem. Nie załapałem się jedynie na spodnie w paski. W dzisiejszej stylizacji wykorzystałem beżową sukienkę pochodzącą właśnie z nowej kolekcji, którą jestem wprost oczarowany *.* Dobrałem do niej błękitną kopertówkę, kolczyki, opaskę oraz buty, a także złote dodatki w postaci bransoletek. Ciekawy element stylizacji tworzy złota broszka, uwielbiam tego typu dodatki.


Opaska - Tingeling,
Kolczyki - LE (I♥IT!),
Sukienka - LE (I♥IT!),
Bransoletki - Special Ofert, LE, Decades,
Buty - Special Ofert,
Kopertówka - LE (I♥IT!).


Macie już jakieś plany na wakacje?
Spodobała wam się stylka? Piszcie w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. Śliczna :)
    Nie Ty jeden nie załapałeś się na te spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :>
    a ja mam zakończenie 27 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze ta sukienka ma takie fe logo :C
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło, dobrze, że w miarę zasłoniłeś kopetrówką te okropne logo na sukience :) A i broszka pisze się przez 'sz', a nie 'ż' taka rada na przyszłość ;)
    lady166

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super, świetne dodatki, szczególnie ten na górze sukienki. Jedyne co mi się niezbyt podoba to ta prawa noga dolki. Prawa ręka wyszła wspaniale. Reszta genialna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest przepiekna i jeszcze to tło... W pełni czuć wakacje. Ja też już powoli je rozpoczynam bo szybciej zrywam się z lekcji ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń