środa, 26 czerwca 2013

Are you sure you are ready for this?

Stylizacja w czerni i fiolecie, z dodatkiem srebra. Od dawana chciałam tę spódnicę, a teraz zdobyłam ją za kilkanaście stardollarów :> Dziś trochę zadziornie, ostro, ale z elegancją. Uwielbiam te buty, które w rzeczywistości niewygodne, na stardoll są świetnym dodatkiem! 
Podoba Wam się?




Rio - kurteczka | Fallen Angel - sukienka | Velvet Orchid - wisiorek | B. Bizou - kapelusz, buty | Nicholas Kirkwood Tribute - top | Hot Buys - spódniczka | LE - bransoletka | Nelly. com - torebka |



9 komentarzy:

  1. Stylizacja całkiem całkiem, ale popracujcie troszkę nad twarzą - albo inne usta, albo oczy podkreślone makijażem do góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      W sumie to zawsze jak zmieniamy twarz, to nowa nam się mniej podoba, ale coś tam pokombinujemy.

      Usuń
    2. Co dwie głowy to nie jedna! I tak macie u mnie szacun za to, że już tyle czasu prowadzicie konto razem :D

      Usuń
    3. Haha, w tym nie ma nic trudnego! :D

      Usuń
  2. Śliczna, zazdroszczę butów ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo!
    mialam to samo ze spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Podoba mi się połączenie kurtki ze spódnicą! :)

    Widzę, że nie tylko ja dostałem rady na temat twarzy od Kofi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. kopertówka w inne miejsce, zmienić buty i byłoby ok, a tak to jest szitowato

    OdpowiedzUsuń