wtorek, 25 czerwca 2013

We can't stop.

Witajcie!
W dzisiejszej stylizacji dominuje biel i czerń. Na jakiś czas, sam nie wiem na jak długo zmieniłem karnację dodce. Użyłem jednej z najlepszych moim zdaniem spódnic na SD, którą połączyłem z lekko prześwitującą bluzką. Dziś krótko zwięźle i na temat :)



Kocham piosenkę♥
Staniki - Basic,
Bluzka - Decades,
Pasek - LE,
Spódnica - Bizou,
Buty - Decades,
Naszyjnik - Killah,
Bransoletka - Killah,
Okulary - LE, LE,
Kolczyki - LE.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała,
Piszcie co myślicie!

11 komentarzy:

  1. Wszystkie mudżyny są pikne. Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie niesamowicie! Genialna spódnica, chciałabym taką w realu jak i w sd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubimy włosów Bee : <
    Stylka fajna, dzięki spódnicy.
    Kiedyś byłyśmy fankami Miley, ale i ta (nowa) piosenka jest świetna, choć teledysk odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACYJNIE!Wspaniała stylka, genialnie pod względem grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda twoja doll w ciemnej kartnacji ;) a co do stylki to również mi się podoba :D

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i grafika <33
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja O tej piosence nie wiedziałam, bo przyznam, że nie interesuje mnie już Miley Cyrus, ale piosenka wymiata. :>

    OdpowiedzUsuń