niedziela, 9 czerwca 2013

Geometryczne leginsy.

Witajcie!
Nie wiem jak u was ale u mnie świeci przepiękne słoneczko♥. Przeraża mnie pogoda w Warszawie, ciesze się, że tam nie mieszkam. Dzisiejszą stylizację wykonałem na konkurs, na blogu ciekawszy-stardoll.blogspot.com. Dorobiłem się kopii na stardoll co mnie niezbyt cieszy...  (nick Dodqa). W dzisiejszej stylizacji główne skrzypce grają geometryczne leginsy, które już kiedyś wam prezentowałem.


Ramoneska - LE,
Body - LE,
Kapelusz - Bizou,
Top - PPQ,
Naszyjnik - Nelly.com,
Pasek - Pet a Porter
Buty - Nelly.com,
Torebka - Five Star.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie co myślicie!

7 komentarzy:

  1. Ojej *<*

    Świetna stylizacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. myśle, że wygrasz, w każdym razie zasłużenie, świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja juz nawet nie robię pracy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!

    W Warszawie da się przeżyć XD

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała stylka oraz cała oprawa!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, chociaż na tym tle słabo widać ciuchy ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń