czwartek, 6 czerwca 2013

I would like to vacation

Witjacie!
Jak wiecie lub nie wiecie wczoraj odbył się finał Top Model. Wygrała Zuza, której osobiście kibicowałem!
Ciesze się, ze już powoli wakacje. Trochę odpoczynku, nowa szkoła, otoczenie, znajomi wszystko zacznie się na nowo.
W dzisiejszej stylizacji wykorzystałem świetne kolczyki z najnowszej kolekcji Riviera. Cały set komponuje się dosyć odważne połączyłem neonowy granatowy z stonowanym czerwonym żakietem. Z efektu jestem zadowolony. Mam pewne zastrzeżenia co do makijażu ale i tak mi się podoba.



 

Kolczyki - Riviera (I♥IT!),
Żakiet - Archive,
Kostium kąpielowy - Riviera,
Baskina - Young Hollywood,
Buty - RIO,
 Bransoletka - Decades,
Paski - Pet a Porter, PPQ.


Mam nadzieję, ze stylizacja wam się spodobała!
Piszcie co myślicie!

8 komentarzy:

  1. Tez mamy teraz stylke z tym zakietem :D
    Jest fajnie, ale robiles cos z twarza?
    Jakos dziwnie, choc makijaz ladny!
    My to sie LO boimy, choc jest za 1,5 roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. liceum to właściwie fajny okres, zwłaszcza mojego liceum! żyć nie umierać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liceum jest spoko, szczególnie jak człowiek nie musi sie dużo uczyć nie słicie?
      Kolczyki&bransoletka jako pierścionek me gusta!

      Usuń
  3. Ładna i klimatyczna stylka, ale twarz koszmarna. Twoja dollka wygląda jak pięćdziesięciolatka. :D

    Jestem dopiero w 2 gim., o liceum jeszcze nie myślę. Ale chyba nie będę się go bać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lata 50 xD się kłaniajaxD

      Usuń
    2. :) Twoja doll jest śliczna choć wygląda staro nie martw się bo moja starzej > - < stylka świetna i makijaż świetnie dopasowany.
      czacha32

      Usuń
  4. A ja tam nie chcę się rozstawać z moją klaś ;_;

    Stylizacja ładna (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest typowo letnia, a nawet powiedziałabym plażowa :)
    PS. piękna biżuteria.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń