niedziela, 2 czerwca 2013

Hot summer nights mid July When you and I were forever wild The crazy days, the city lights The way you'd play with me like a child + Mini konkurs

Apartament
Zdjecia, ktore mozecie zobaczyc w tym poscie zostaly zrobione w apartamencie missmariksza oraz na tle zapowiadanego przez stardoll wnetrza.
Jezeli masz ciekawy apartament i chcialbys aby byl on w tle jednej z moich stylizacji, oraz chcialbys byc wyrozniony w poscie, zrob tak jak missmariksza i napisz do mnie w Ksiedze Gosci (xXEwelina1996Xx) 
Moze akurat to twoj apartament bedzie na nastepnych zdjeciach?
Wazne sprawy dotyczace nas wszystkich
Dzis dodaje dwa zdjecia... w zasadzie sa takie same ale na drugim zmienilam tlo na takie zebym miala co napisac. Otoz nie wiem czy juz wszyscy wiedzia ale istnieje mozliwosc iz admini zmienia wyglad stardolla na cos podobnego jak aktualnie jest w aplikacji na facebooku. Raczej zaden z polskich blogow o tym nie napisal, ale :
1. Pojawily sie spoilery nowych wnetrz w czym jedno bylo duze.
2. W naszym suite shopie w wyszukiwarce marek, znajduje sie okienko podpisane "Downtown"
3. W spoilerach ukazala sie mapa zatytulowana "Downtown of the world of Stardoll", na ktorej mozna zobaczyc ze jedna z ulic (ulica glowna) pasuje do zdjecia znajdujacego sie na facobooku.
... A wiec wszystko pasowaloby do WIELKIEJ ZAMINY STARDOLLA... w sczegolnosci ze na oficjalnym blogu coraz czesciej pojawiaja sie posty od adminow...
Stylizacja
Dzisiejsza stylizacja jest dosyc pstrokata. Nareszcie postanowilam uzyc sukienki indpirowanej Versace.
Moze pomyslicie sobie ze moglam to jakos bardziej urozmaicic... zrobic z niej spodniczke albo top, lecz ja nie chcialam wiele zmieniac gdyz moim zdaniem jest ona piekna sama w sobie. Zeby jej nie przycmiewac dobralam dodatki, ktore tylko podkresla wspaniale wzory sukienki.
 Sukienka-archive|| Buty- StarDesign by xXEwelina1996Xx|| Kopertowka- DVF HT|| Okulary-Fallen Angel|| Zegarek-Evil Panda
A tu zdjecie na tle naszej wielkiej zagadki:
Na sam koniec dodaje jeszcze piosenke Lany do filmu The Great Gatsby, ktory aktualnie dostapny jest tylko z Ruskim lektorem-przez co nawet angielskiego nie slychac :/


CO SADZICIE O ZAGADKOWYCH SPOILERACH?
MYSLICIE ZE WIELKA PRZEMIANA STARDOLLA SIE ZBLIZA CZY TO MOZE COS INNEGO?
oraz odnoscie stylizacji:
Jak wam sie podoba?
Dla osoby, ktora napisze najciekawszy komentarz (odnosnie tego posta) podaruje wybrana koszulke Stylane Store :)




19 komentarzy:

  1. O rety! WIELKIE DZIĘKI! Kompletnie się tego nie spodziewałam, że skrawek mojego apartamentu spodoba Ci się i będzie tłem do Twojej stylki <3 PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylka, prosta ale ładna, sama sukienka to cudo ;) ale troche przesadzilas z biustem doll, wyglada jakby mial wybuchnać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie robilam z biustem doll.. taki wzor na sukienkce :p

      Usuń
  3. Uwielbiam twoje stylizacje. Ta też jest przepiękna :D Buty jak napisałaś sama zaprojektowałaś i wyszłu na prawdę ładne ;) Najbardziej podoba mi się na twojej lalce afro- to był super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do przemiany to adimi coś przygotowują ponieważ nawet pisząc na starblogu nie publikują ze względu na wielkie zmiany, które mają sprawić, że nasze doświadczenie ze Stardoll będzie jeszcze lepsze. O co konkretnie chodzi...nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka suer, tez ja dawalysmy :)
    Oby nie, bo zwykle zmiany na stardoll to dno.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie ;) dobrze zrobione te buty\!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Nawet buty chyba specjalnie zrobione, żeby pasowały do góry. Okulary też pod kolor. No i świetna graficzna przeróbka, Doll ma takie dłuuugie nogi, wydłużałaś je jakoś? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że jak by zmienili wygląd na sd taki jak jest i na fb, było by o wiele ciekawiej! Co prawda niektórzy mogli by mieć problemy z zaakceptowaniem nowego wyglądu.. Ale ja jestem jak najbardziej za zmianą! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: śliczna stylizacja, podoba mi się pokój missmariksza C:

      Usuń
  9. Wszystko jest po prostu piękne, zazdroszczę talentu! Ja w programie graficznym nie umiem zrobić kompletnie nic, moje jedyne osiągnięcie to umiejętność robienia screenów XD. Uczyłaś się obsługi tych programów jakoś sama, z neta czy coś?? A tak w ogóle to jestem ciekawa, w jakim programie robisz to wszystko i ile czasu Ci to zajmuje? :P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrabiam w PS'ie, w sumie nauczylam sie juz dawno dawno i sama ;)
      Jezeli chodzi o czas to nigdy nie wiem bo robie sobie czesto gesto przerwy na kanapke, pizze, jablko, czekolade czy truskawki.

      Usuń
  10. Co do zmiany stardoll nie byłabym zachwycona zmiana już się przyzwyczaiłam do tego wyglądu Stardoll. Co do stylizacji jest bardzo ładna a i twoje zdolności graficzne (zazdroszczę :P) Nie wiem jak to robisz ale naprawdę wszystko świetnie wygląda. Sama już kilka razy próbowałam w różnych programach ale zawsze to samo klapa... :D Ale nie porażką człowiek życie:) A i bardzo fajna piosenka :) Post cudny Pozdrawiam
    Minzi.m

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś tam na uz było na temat zmiany na fejsie, a że takowe spoilery się pokazały, nic nie wiem. Dzięki za informację, a wygląd na facebooku jest dość ładny.

    Stylizacja bardzo fajna, wszystko w tym samym wzorze, przez co ciuchy pasują. Sprzedajesz te szpilki? Bo jak tak, to mogłabym zapłacić dużo, ale w sm. Odpisz proszę, bo są świetne. Reasumując nie wiem dlaczego, ale outfit kojarzy mi się z bananami, haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcasow raczej nie sprzedaje... zrobilam tylko jedne dla siebie ( egoistka ), bo mam juz nadmiar projektow w starDesign. Projektow, ktore trzeba kupic za SD nie sprzedaje za SM od czasu gdy zniesli wymiane :/

      Usuń
    2. Ps. Wlasnie dziwi mnie fakt ze na zadnym polskim blogu nie bylo informacji na ten temat.
      Wiadomo nie moge nic obiecac, jak na dzien dzisiejszy sa t tylko domysly

      Usuń
    3. A szkoda, bo są bardzo fajne.

      Do Twoich przypuszczeń dołączam :
      -ostatnio odbył się konkurs "przeprowadzka stardoll" gdzie dostawało się wnętrze
      -tajemniczy i słynny wpis na blogu "jestem w dwóch miejscach"

      SOMETHING WAS WRONG...

      Usuń
  12. Co do stylizacji: Może faktycznie z sukienki mogłaś zrobić coś ciekawszego, ale przyznam: mnie również podoba się ona sama w sobie. Uważam, że mogłaś do niej dobrać nie tylko dodatki pasujące do niej pod względem koloru, ale zupełnie odbiedz od jej kolorystyki np. czerwony, moim zdaniem naprawdę by pasował. Można by było rówież przełamać ją jakimś paskiem. Rozumiem jednak, że chciałaś zwrócić uwagę na sukienkę. Wyszło to tobie naprawdę bardzo dobrze; sama chętnie ubrałabym tak swoją me-doll...

    Jeśli chodzi o apartament, to naprawdę, missmariksza, wzbudziłaś u mnie szacunek... Ja do apartamentu nie mam cierpliwości...

    Tiara1302

    OdpowiedzUsuń