poniedziałek, 3 czerwca 2013

ABC.

Witajcie!
Wczoraj w nocy wróciłem z wyjazdu do Lednicy, w której odbył się zlot młodzieży chrześcijańskiej. Na początku, jeszcze przed wyjazdem moje intencje opierały się tylko na korzyściach. Wahałem się do ostatniego dnia czy jechać. Teraz ciesze się, ze pojechałem ponieważ nie tylko poznałem świetne osoby ale mogłem spotkać się z przyjaciółką właśnie ze stardoll. Jestem mega, mega zadowolony jeżeli będę mieć możliwość za rok też pojadę!

W dzisiejszej stylizacji użyłem koszulę z nowej kolekcji Antidote, którą połączyłem z fioletową baskiną. Dobrałem białe dodatki, a także jedne z moich ulubionych okularów LE.


Okulary - LE,
Bluzka - Antidote,
Spódnica - It girls,
Buty - RIO,
Bransoletka - Bizou,



Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie co myślicie!

5 komentarzy:

  1. nie mogłams ię doczekać aż wrzucisz grafikę i jest! świetnie jak zawsze. Stylizacja bomba - zazdroszcze Ci tych oksów :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jechać.. :O ale głupia nauka mi nie pozwoliła. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Love it! :)
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń