piątek, 21 czerwca 2013

I`m alive

Dziś byłam na owocnych zakupach i w kinie. Liczyłam, że The Bling Ring będzie miał więcej ogólnych wydarzeń, bo wydawało mi się, że bohaterowie tylko kradli i kradli. Mimo to.... film ciekawy, oparty na faktach, więc polecam (: Co do zakupów - upolowałam świetną koszulę z kołnierzykiem i sukienkę w kwiatki, do tego też 3 pary bransoletek. Nie wspomnę o książkach. Lato już w pełni, woda ma 21 stopni, więc jutro lecę popływać, a co!
Ogółem mówiąc:
Gorące powietrze, miękki piasek pod stopami, zapach lakieru do paznokci.
Czuję, że żyję.




 LE - bluzka, pasek (jako podwiązka) | Royalty - spódnica | Archive - torebka | Rio - wisiorek (jako część torebki) | Film Theory - buty |

Ładnie?


Wiem, że to niezdrowe, ale...
Uwielbiam jak mężczyźni palą.

6 komentarzy:

  1. Mam podobne gusta co do palenia u mężczyz <3 a co do stylki to ładna, choć wcale nie czuć w niej lata ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylka, ale się zgadzam- nie widać lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ;)

    Nie wiedziałem, że wolisz takiego grubego mężczyzne, który siedzi przed telewizorem i pali i ćpa itd XD

    OdpowiedzUsuń