niedziela, 23 czerwca 2013

Panterkowo.

Witajcie!
Pogoda mnie dobija... Spiekota, deszcz, upał, deszcz i tak w kółko, nie mogło by być tak max 25 stopni... Zwariować można. U was też tak pogoda szaleje?

W dzisiejszej stylizacji dominuje motyw panterki, który ja osobiście lubię. Z nowej kolekcji LE wykorzystałem skórzaną spódniczkę, którą połączyłem z ciekawą bluzką. Do całości dobrałem czarno-złote dodatki.

<<RĘKA KRASNOLUDA WYSSIE CI MÓZG>>


Kołnierzyk - Special Ofert,
Paski - Nelly.com, Riviera,
Bluzka - Tingeling,
Spódnica - LE,
Kopertówka - Special Ofert,
Bransoletka - LE, Fallen Angel,
Buty - LE.




Piszcie co myślicie!
Czekam na wasze opinie :)
Poznajecie grę?

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. ;D
    Tak elegancko *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką ma krótką rękę. LOL.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ładna, ręka śmiesznie wygląda.

    U mnie też w jeden dzień 37 stopni na następny 19 a wieczorem 27.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ci kiedyś napisałem, żebyś nie graficzył w taki sposób! XD Teraz z tej ręki mam bekę XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja śliczna, ręka jeszcze lepszaXD

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę lepiej nie grafikuj, bo tylko wszystko psujesz a potem ludzie mają polewkę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie Kamiś :*

    OdpowiedzUsuń