piątek, 26 lipca 2013

Viva la vida

Tym razem do stworzenia stylizacji użyłam ciuchów z ostatnich stron garderoby. Nawet się nie spodziewałam, że znajdę tam tyle ciuchów, które już kawał czasu temu nazwałam 'zaginionymi'. Ponadto szafę wypełniłam dziś i nie tylko nowymi zdobyczami ze starplazy. Nie rozumiem do końca działań Adminów, ale cóż... Oby wyszło to stardollowiczom na dobre. Czekam na komentarze odnośnie setu! (: 

buty diesel || spódnica riviera || kopertówka it girls || top pretty n' love || pasek riviera || hat killah



7 komentarzy:

  1. Podoboa mi się :) Wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja, jakby stworzona dla Twojej doll

    OdpowiedzUsuń
  3. Plusik za tytuł posta. :D
    Co do stylizacji - bardzo mi się podoba. A myślałam, że ta spódnica nie może dobrze wyglądać... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czarami wygrzebuję coś z ostatnich stron szafy, Tobie wyszło to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń