czwartek, 25 lipca 2013

Maja w ogrodzie



ZANIM ZACZNIESZ TO CZYTAĆ, WŁĄCZ PODKŁAD MUZYCZNY!
(Będziesz mógł się wtedy bardziej wczuć) 
Witam wszystkich! Poruszę dzisiaj ważny dla mnie temat. A mianowicie opiszę swoją przygodę z byciem ogrodniczką. Dawno temu zapragnęłam mieć hodowlę kaktusów (o ile coś takiego istnieje). Kupiłam ich multum. Zostawiłam sobie jednego.Jego żywot nie był zbyt długi. Zmarł na uschnięcie pospolite. Tak to możliwe, nie wiem jak tego dokonałam, ale nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam. Normalnie się skurczył :D Od tamtej pory kwiaty oglądam tylko w sklepach, a gdy kupuję, to tylko te sztuczne z Ikei.
 Okulary- Special Offer
Koszula- It girls
Płaszcz- Vivienne Tam
Spodnie- Bizou
Pasek- John Galliano
Buty- Lanvin
Torebka- It girls


A czy Wy macie jakieś sposoby na to aby roślinki były piękniejsze? Podziel się z nami swoją opinią, nie bój się! Niech ten post zamieni się w forum dla działkowców.

6 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja! Jej, jak ja byłam głupia, wczoraj doładowałam sobie sd i nie poszukalam tych spodni.. są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A czy piosenka pomogła wczuć się w klimat? :p

      Usuń
  2. Stylizacja cudowna ;* Opis tak mnie rozbawił, haha.Ja osobiście nie przepadam za kaktusami ;DD

    OdpowiedzUsuń