piątek, 9 sierpnia 2013

HOT, HOT Summer.

Witajcie!
W dzisiejszej stylizacji użyłem krótkiego topu Hot Buys Weekly, który połączyłem z krótkimi jeansowymi szortami. Na wierzch założyłem kurtkę Pretty in Love, która świetnie komponowała się wzorami z topem. Do tego ubrałem granatowe koturny oraz małą kopertówkę. Jak zawsze w dodatkach postawiłem na złoto.


Kolczyki - Frankie Morello,
Naszyjnik - Nelly.com,
Kurtka - Pretty in Love,
Top - HB Weekly,
Szorty - Bizou,
Bransoletki - Killah, Voile,
Buty - Nelly.com.




Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Napiszcie w komentarzu co myślicie!

9 komentarzy:

  1. Cudna ;) A ta oprawa graficzna genialna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamil siedzi na barierce :P ślicznie .
    wiidze że sie napracowałeś.. :P ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mam szacunek do Twoich stylizacji. Geniusz! :) Grafika równie dobrze mogła by być nagłówkiem na bloga. :) Cudo, po prostu cudo. *..* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i ta kicia Mrrr.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. okropna twarz, usta zupelnie nie pasuja,pomysl na przerobke fajny ale nie pod ta stylizacje. a stylizacja dosc fajna, ale bywalo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, letnie tylko kolczyk w nosie mi troche nie pasuje ;x

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zajebiście! O:
    a te screeny♥

    OdpowiedzUsuń