piątek, 9 sierpnia 2013

Wyniki


Zacznę od tego ze  byłam bardzo zadowolona z poziomu prac, ucieszyło mnie także ze zgłosiło się tak dużo osób. Miałam niemałe problemy z wyborem tej najlepszej, jednak po krótkiej naradzie z Kamilem wiedziałam już kogo należy nagrodzić.

1 miejsce - 

 2 miejsce- Tajemnicza paczka nr2
Zawartość paczki:


 3 miejsce- Tajemnicza paczka nr3
Zawartość paczki:
 





 Na zgloszenie sie po nagrody macie 48h ( ZGŁOŚCIE SIĘ W KSIĘDZE GOŚCI!)
1 czek realizuje ja (xXEwelina1996Xx) 
Po ciuchy i prezenty z tajemniczych paczek zgłoście się także do mnie,
natomiast czek za 2 i 3 miejsce realizuje ciekawszysd
 
Gratulujemy!

5 komentarzy:

  1. chcialam sie zglosic,ale brak weny. no coz,gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. To emocje, nie mogę wycofać moją nagrodę, bo jestem na wakacjach i nie był w moim domu. Czy to możliwe, że wciąż mogę dostać moją nagrodę?

    OdpowiedzUsuń