sobota, 3 sierpnia 2013

Mademoiselle France

Francja to cudowny kraj. Paryż jest magiczny, Szampania urokliwa. Skąd to wiem? Byłam tam kilka lat temu. W tym roku padło na Prowansję i jej okolicę. Teraz, gdy czytacie ten post, zapewne dopiero tam wylatuję, a wieczorem zapewne będę pływać w basenie - ogółem mówiąc: mam zamiar wypocząć aktywnie. Zwiedzać, podziwiać, pochłaniać wszystko dookoła. Francuskiego nigdy się nie uczyłam, ale znam kilka zwrotów, więc grzecznie przywitam się w sklepiku w ich ojczystym języku, a potem jakoś reszta pójdzie po angielsku. Dzisiejsza stylizacja kojarzy mi się z damą, a damy kojarzą mi się z Francją. Dziwne, nie?
 Mam nadzieję, że outfit przypadnie Wam do gustu.

Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma 10sd+prowizja.


Decades - płaszcz | Je T`aime Pretty in Pink - bluzka | Pretty in Love - buty, top (pod spodem) | Archive - sukienka (pod spodem) | Jean Paul Gaultier Tribute - spódniczka (pod spodem) | Givenchy Tribute - torebka | 




14 komentarzy:

  1. śliczna stylka :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna stylizacja! ♥

    Miłej wakacji życzę Wam! :********

    OdpowiedzUsuń
  3. znaczek chanel jako tandetny gif

    white girl alarm

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja... Ja też byłam w Paryżu!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja dopasowałaś wszystko w najmniejszym szcególe (u mnie to najważniejsze)chociaż makijaż jest niebieski powinien być w innym kolorze ale ten niebieski nawet pasuje :D

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, chociaż wydaje mi się że za mocny makijaż. :)

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, torebkę ubóstwiam i zazdroszczę Wam jej : p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm France <3 bardzo mi sie podoba ta stylizacja! <3

    Alena155

    OdpowiedzUsuń