niedziela, 4 sierpnia 2013

Summer Set.

Witajcie!
Podczas wyprzedaży w Fever, jedną z rzeczy, które zakupiłem stała się złota bluzka z baskiną. Dobrałem do niej ołówkową spódnicę oraz czarną krótki żakiet ELLE. Z racji tego, że mamy lato dobrałem do outfitu piękne, czarne sandałki. Wszystkie dodatki utrzymałem w czerni i złocie.

Okulary - Chanel,
Żakiet - ELLE,
Bluzka - Fever,
Pasek - DKNY,
Spódnica - Archive,
Sandałki - Special Ofert,
Bransoletka - Fallen Angel,
Naszyjnik - Wild Candy,
Kopertówka - Nelly.com.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Napiszcie w komentarzach co myślicie!

10 komentarzy:

  1. cudowna stylizacja.

    julia.star-doll
    ~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę iż jest zajebiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka.
    Reszta stylki też nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. http://myistardoll-metamorfozy.blogspot.com/
    Bądźcie dobrymi ludźmi, którzy mają serce i chcą am pomóc.! Dodajcie się do obserwatorów, komentujcie i pomóżcie zdobyć nam wyższy poziom blogowania!
    -Dziękuję wszystkim za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna, jednak chyba lepiej by było na białym tle :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Letnio, fajnie tylko te okulary troche zakrywaja oczy i nie widac tego charakteru ale jest git ;)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń