poniedziałek, 5 sierpnia 2013

New York City.





Witajcie!

Dzisiaj tak skromnie, zwyczajnie bez tła i zbytnich przeróbek. Założyłem bluzkę z najnowszej kolekcji Bizou, w której wyeksponowałem biust, pod nią założyłem krótki top z Antidote. Na wierzch ubrałem świetną różową ramoneskę. Do tego dobrałem różowe szorty, zegarek i lenonki, a także czarną torbę na ramię.

Lenonki - Riviera,
Top - Antidote,
Ramoneska - Antidote,
Bluzka - Bizou,
Szorty - Miss Sixty,
Torebka - Gucci,
Buty - LE.



Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie co myślicie!

2 komentarze:

  1. Dziwne by było gdybyś nie wyeksponował tego biustu. Btw. dołącz do uzależnionych bo nie mogę patrzeć na post z tą grafiką...

    Stylizacja całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki fejm fajny :d gwiazdorowoo ;) troche duzo rozu ale chyba o to w tym chodzi! :D

    Alena155

    OdpowiedzUsuń