piątek, 9 sierpnia 2013

Powitanie + Stylizacja

Cześć. Nazywam się Wiktoria, na stardoll możecie mnie znaleźć pod nickiem Wannessa8989. Na razie zostałam przyjęta na okres próbny. Mam nadzieję że dam radę i nie nawalę. 
Nie przedłużając powiem wam kilka słów na temat stylizacji.  Kwiecista spódniczka i dżinsowa kurteczka idealnie ze sobą współgrają. Czarne akcenty, które widzimy na poniższej stylizacji dodają charakteru. Dodatki w kolorze fioletowym nadają dziewczęcego uroku i świetnie komponują się z czarno-białym topem.
Kapelusz- Bonjour Bizou
Sukienka- Frankie Morello Tribute
Top- Andidote
Kurtka- Bonjour Bizou
Spódnica- Bonjour Bizou
Torebka-  RIO
Bransoletka- Mortal Kiss
Szpilki-  Fallen Angel

Jak podoba wam się stylizacja?




5 komentarzy:

  1. Zycze powodzenia w takim razie :)
    Moje ukochane buty :3
    Stylizacja jakoś mnie nie urzekła, coś mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzonka : >
    Ładna stylizacja.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torebka jest za ciemna jak do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń