niedziela, 8 grudnia 2013

Check me

Tlumacze sie + Coraz blizej Swieta
Okej, na wstepie musze was przeprosic za tak dlugie niedodawanie postow, zwyczajnie komputer mi siadl i musialam latac po naprawach... dostalam zastepczy no ale przyciez wiadomo ze nie bede na niego zgrywala fotoszopki tylko po to by obrobic jedna czy dwie stylizacje. Mowiac o szopkach to na dzisiejszym screenie zapanowal taki dosc swiateczny nastroj. W tym roku wyjatkowo czuje ta "magie swiat" moze to dlatego ze kupilam juz wszystkie prezenty i nie zostawilam sobie tego na ostatnia chwile? Lub moze to dlatego ze pierwszy raz od nie wiem kiedy zostaje na swieta w domu a nie jade do domu? (tak dobrze przeczytales/las :p) ... no nie wiem ale mam nadzieje ze ta gwiazdka bedzie udana.
A jak u was jezeli chodzi o cale Boze Narodzenie?
Apartament
 W tle mozna zobaczyc pokoj dwudziestoletniej uzytkowniczki o nicku millaxx (serdecznie was do niej zapraszam !)
Stylizacja+nowosci w sklepach
Ostatnio postanowilam zmienic wyglad doll na troche bardziej zadziorny (?)
Nie jestem jeszcze przekonana czy tak zostanie na dluzej, szczerze nie wydaje mi sie... no ale jeszcze sie zobaczy. Glownym elementem stylizacji jest spodnica Limited Editon oraz torebka Chanel(+DIY)
Sam sklep Chanel rozkochal mnie w sobie... tyle pieknych rzeczy w jednym miejscu. Kupilam juz prawie wszystko i nie zaluje tony wydanych stardollarow. Mam ndzieje ze w tym roku admini przygotuja dla nas niesamowite tribute i ze nie pojawi sie juz nic takiego jak SubCouture, ktore uwazam za wielka porazke.
||Top-Young Hollywood||Bransoleta-Limited Edition||Spodnica-Limited Edition||Torebka-Chanel Tribute||Bombka na torebce- Stardesign by me||Buty-RIO||
i jak? moze byc? ;)


A tak totalnie z innej beczki Rebecca Black ( tak ta od tej strasznej piosenki Friday ), wczoraj opublikowala na YouTube klip do swojej nowej piosenki zatytulowanej...uwaga... "Saturday" 
ahahahaha 

4 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja, torebka fajnie łączy się ze spódniczką. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie czuje tej magii.. Kolejne święta pod rząd -,-
    Stylizacja jak najbardziej udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takiego typu stylizacja !!! ♥♥♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń