niedziela, 8 grudnia 2013

Nowy Wyglad

Nadszedl czas na nowy wyglad bloga bo nie ukrywajmy tamten raczej wszystkim sie przejadl i nie byl zbyt aktualny... coz ten takze nie jest zbyt ziomowy ani swiateczny no ale nie wazne :p

Wiele sie nie zmienilo, modelka jest ta sama jaka byla poprzednio... natomiast postanowilam minimalnie uporzadkowac blogowe zakladki.
Przenioslam  "kolejke apartamentow" na naglowek, dzieki czemu nie zasmieca ona paska bocznego. 
Stworzylam nowa podstrone "Stylane Studio", gdzie znajdziecie wszystkie dotychczas zrobione sesje zdjeciowe
Oraz na sam koniec taka drobnostka- Jezeli chcesz odwiedzic mnie lub Kamila wystarczy ze nacisniesz na twarz znajdujaca sie na sukience naszej modelki, a przeniesie Cie do apartamentu mojego lub Kamila :)

Mam nadzieje ze nie jest AZ tak zle, zrozumcie tylko ze tez mam zycie a naglowek robilam na szybko ( Zajelo mi to okolo 1h + ustawianie blogowego szablonu jakies 15 min)

20 komentarzy:

  1. wow, genialne z ttym przenoszeniem do apartamentu ;o
    i swietny pomysł z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nagłówek mi się nie podoba, ale masz wielki plus za pomysłowość! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajnie to wygląda.. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny nagłówek :)
    Bardzo fajny ten pomysł, że jak się kliknie na sukience, to od razu przenosi do apartamentu :*

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra grafika, ale kiecka mi się nie podoba zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna grafika :D Taka inna niż wszystkie, podoba mi się pomysł z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak mi się nagłówek nie wyświetla (nie wiem czemu, ale tutaj to już tak od września mam).
    W każdym razie genialny pomysł z sukienką, ogólnie wygląda to mega profesjonalnie. :D A modelka ma piękną twarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyświetla mi się nagłówek.. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuje nad tym ;p
      Przez dwa pierwsze dni byl i teraz bum, nie wiem czemu.

      Usuń
    2. Pewnie ta strona na której hostingujesz nagłówek na problemy techniczne. A nagłówek jest piękny, widziałam w pierwsze dni po zmianie.

      Usuń
  9. Uff, a myślałam że mam coś z komputerem, życzę jak najszybszej naprawy, bo chętnie zobaczę bloga w pełnej krasie. Jeśli robiłaś na image maps to przynajmniej wczoraj wszystko tam działało, bo też akurat robiłam banner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie image maps dziala tylko na dwa dni.

      Usuń
    2. Na image maps znika ci po 60 dniach, wtedy musisz zalinkować jeszcze raz, czytałam :p A nie próbowałaś po prostu właśnie jeszcze raz zalinkować?

      Usuń
    3. A jak nie, to może coś z html nie tak, sprawdź w obrazku i w szablonie bloga. Czasem 'samo' się przestawia jeśli się co w tym szablonie edytuje na własną rękę, a jak usuwałaś oryginalny bloggerowy widget nagłówka to możliwe.

      Usuń
    4. Dzieki za rade ;)
      Niestety nie mam teraz zbytnio czasu... po swietach sie tym pobawie, na razie robie przerwe.

      Usuń
  10. Świetny pomysł z tą sukienką! Ogółem świetny nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń