niedziela, 26 stycznia 2014

I do not know anything....

Witajcie!
Wiem, że naprawdę dawno mnie tu nie było. Powoli ta witryna zaczęła mnie nudzić i coraz częściej zastanawiałem się czy nie sprzedać konta... Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie określić czy mój kolejny post będzie jutro, czy znów za 2 miesiące. Mam nadzieje, że wrócę do dawnej formy w miarę szybko :D.

Dzisiejszy screen może nie jest jakoś niesamowicie skomplikowany, powrót do PS'a pozostawia sobie wiele do życzenia.
W stylizacji połączyłem brzoskwiniowy golf z złotymi wstawkami zarówno na rękawach jak i pod szyją z futerkiem o tym samym kolorze co dało świetny efekt. Całość zestawiłem z czarnymi szortami. Do całości dobrałem standardową jedną z moich ulubionych kopertówek z Miss Sixty oraz czarno-złotą opaskę, a także czarne botki.
Golf - Callies Picks, Futerki - Archive, Szorty - Velvet Orchid, Buty - Saint Laurent Paris Tribute, Torebka - Miss Sixty, Opaska - Valentino Tribute,

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!

5 komentarzy: