sobota, 25 stycznia 2014

You're gone and I gotta stay. High all the time.


Stylizacja
Coz muszę przyznać ze z tej stylizacji jestem bardzo zadowolona. 
Znalazłam w mojej szafie ten niesamowity top PnL i wiedziałam ze trzeba go użyć, i to własnie pod niego został wykonany cały outfit. Ogólnie jest baardzo elegancko. Dziwaczna bluzka idealnie pasowała jako bodychain (dokładnie taki jak od już dawien dawna szukałam)
Włosy 
Moja doll zrobiła sobie doczepki, nie wiem czy jestem przekonana do długich włosów...możliwe ze niedługo znów będą krótkie ;)
Uważam ze ekskluzywne włosy jakie wykonali admini są prześliczne, mimo faktu ze maja ta swoja wadę (Cienie są baardzo widoczne, przez co na ciemnych włosach efekt jest okropny)
LE
Jakie są wasze odczucia odnośnie nowej kolekcji Limited Edition? 
Kopiliście sobie coś? 
Nie pamiętam kiedy to tak było ze kolekcja zniknęła w mgnieniu oka...zdążyliście?
Ja jeszcze czekam aż dodadzą wnętrze, bo moim zdaniem jest cudowne, ale zaczynam tracić wiarę w to ze w ogóle będzie ono dostępne ;(
||Blezer-archive||Spodnie-no name, z tego co pamiętam WOTW||Buty-Young Hollywood||Torebka-Limited Edition||Futro-archive||Pasek-Limited Edition||bluzka/bodychain-archive||Top-Pretty n'Love||Pilotki-OTTO||

Czekam na wasze opinie :)
Dodatkowo chce usłyszeć co sadzicie o "moim" nowym tatuażu (jest widoczny na ostatnim zdjęciu), jest to pierwszy kolorowy tatuaz i nie wiem czy jestem do niego przekonana.  

+Zostałam wyróżniona na blogu Stardoll Wedlug Was w dziale "Wasze inspiracje", za co naprawdę bardzo dziękuję :)

9 komentarzy: