wtorek, 21 stycznia 2014

INSPIRED BY CHANEL PRE-FALL 2014 / DALLAS

Ostatnimi Dniami nie mam ani trochę Czasu, czego pewnie idzie się domyśleć po tym jak często dodaje Posty na Stylane.
Dzisiejsza Stylizacja jest inspirowana Pokazem Chanel, który odbył się 10 Grudnia w Dallas.
Niektórzy mogą powiedzieć ze Pokaz był nie za ciekawy i przesadzony (Fredze, Pióra, Futra, Falbany, Jeans, wszelakie barwy i wzory), jednak Ja jestem zakochana po Uszy w tych Rzeczach.
Mi najbardziej przypadły do gustu Stroje z jeansowym Elementem, dlatego własnie na Jeans postawiłam w poniższej Stylizacji:

Outfit składa się z ogromnej ilości Rzeczy dlatego wypisze tylko najważniejsze z nich:Sukienka-DIESEL||Golf-Mortal Kiss ( od Piotrka ;*) || Kamizelka-VOILE||Fredzle/top-RIO||Kopertowka-Bizou||Buty-RIO||Kapelusz-Burlesque||
Inspiracje do mojego Stroju:
A tu macie Link do całego Pokazu:
Chciałabym usłyszeć wasza Opinie na temat Chanel?
Podoba wam się?

13 komentarzy:

  1. Tym razem mi się nie podoba, ale to dlatego, że sam oryginał do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczatkowo tez mialam takie odczucie ze no nie za ciekawie, bo jednak po Chanel spodziewalam sie czegos bardziej eleganckiego takiego bardziej "chanel" , ale sie przekonalam :)

      Usuń
    2. W sumie racja, im częściej patrzę na ten set tym bardziej zaczynam się do niego przekonywać, coś w tym jest :D

      Usuń
  2. Piękknie *0*
    Fajny pomysł na frędzle pod sukienką :D

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  3. Na bierząco śledzę CHANEL, jest to moja ulubiona marka modowa od czasów Gabrielle (chodzi mi o styl, pomysły), i gdy zobaczyłam twoją od razu przypomniałam sobie looki do których podałaś linki. Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Z resztą jak każda z twoich stylizacji ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest oszałamiająca, chcę ją na stardoll. Stylizacja mrach. XD

    OdpowiedzUsuń