sobota, 22 lutego 2014

Pugs not Drugs


Apartament
Czemu nie było postów przez dłuuugi czas? Otóż nowy apartament znajdujący się w centrum Nowego Jorku sam się nie umebluje!Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć kawałek salonu i korytarza. Zostało jeszcze ostatnie ( i najważniejsze ) pomieszczenie do wykończenia. Myślę ze już niedługo będziecie mogli zobaczyć co tam się znajduje, jak na razie lepiej żeby zostało to tajemnicą.  
Stylizacja
Dzisiejsza stylizacja jest taka dość rockowa- skórzane spodnie, czarne usta to moje klimaty. Niedawno postanowiłam jeszcze bardziej rozjaśnić włosy, nie wiem czy jestem przekonana do (już teraz) platyny. Jak myślicie?
Stylizacja możne wydawać się banalna, biała koszulka czarne spodnie... co w tym ciekawego?
Otóż do wykonania koszulki użyłam paneli SD design i uroczego psiaka Pet a Porter.
Jeżeli o dodatki chodzi postawiłam na srebro.
||T-shirt-Fallen Angel||Spodnie-Chanel Tribute||Blezer-Chanel Tribute||Kopertówka-archive(insp.byChanel)||Buty-Apres Ski||Bransoletki-Limited Edition i archive||Pasek-Limited Edition|| 

14 komentarzy: