piątek, 7 marca 2014

Moschino Biker Jacket Bag

Apartament
Zdjęcie zostało wykonane w apartamencie Mayly1968.
Użytkowniczka ta ma naprawdę świetny apartament i ta twarz!
Musze przyznać ze od dość długiego czasu nie widziałam tak ślicznej doll.
Stylizacja
Jeżeli o stylizacje chodzi to możliwe ze niektórzy z was już ja widzieli u mnie na koncie.
Najważniejszą rzeczą jest torba Moschino ( KLIK ), którą wykonałam z rożnych elementów znalezionych gdzieś na dnie mojej szafy. Uważam ze wyszła zawodowo ;)
Aby nie było za dużo, założyłam czarna elegancka sukienkę i czarne szpilki z czerwona podeszwa, która świetnie komponuje się z czerwonym akcentem na torbie. Do tego doszły jeszcze ciemne okulary ze złotymi oprawkami oraz złote łańcuszki Chanel. Całość prezentuje się dość elegancko.
Do wykonania torby użyłam: ||Kurtki-JPG Tribute||Meskiej  kurtki- roberto cavalli|| Torebki-Rio||Torebki-Decades||Torebki-Caállie Picks||Paska-no name|| ........................ ||Buty-OTTO||Zegarek-YH||Sukienka-It Girls||Okulary-Cheap Monday||Okulary-It Girls||Lancuszek-no name||Lancuszek-Frankie Morello Tribute||Lancuchy-Chanel Tribute||
Jakie jest wasze zdanie na temat stylizacji?
PS: Dziś przy okazji 300milionow założyłam Instagrama, jeżeli ktoś z was również ma byłoby milo mieć kilku obserwujących ;)
 A wiec zapraszam @xxewelina1996xx

9 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja :) Apartament też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu widziałem tę torebkę moschino i od razu zwróciła moją uwagę. Jest świetna i zdecydowanie im wyszła w przeciwieństwie do topu w kształcie torby...

    A Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, fantastycznie wykonana torba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, top wyglądał komicznie, jakby nałożyli modelce torebkę przez szyje i przywiązali z tylu kawałkiem materiału.
      Co do moschino to nie wiem czy zauważyłeś ale w bizou mamy możliwość nabyć torebkę inspirowana własnie ta firma, niestety jednak została ona strasznie pokrzywdzona przez grafików... jest płasko-biala i zamiast napisu "MOSCHINO" ma napis "STARDOLL", co wygląda nieco kiczowato... mogli już przynajmniej zrobić tak jak w przypadku paska "MpSCHNO"... caly czas zastanawiam się czy jest sens ja kupic :/

      Usuń
  3. Śliczna stylizacja,naprawdę.Niby taki banał,ale jednak.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja,a torebka naprawdę wyszła ci zawodowo c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!!..a torebka jak "żywa" ;))..podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, super, ekstra! Świetnie odwzorowałaś torbę Moschino. Odpiszesz na GG? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest niesamowita, a prezentacja jeszcze lepsza :))

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń