sobota, 29 marca 2014

Spring♥

Cześć!
Myślę, że nie spodziewaliście się mnie już tu! Po raz kolejny nie wiem czy wracam, najwyżej będę pisał posty raz na miesiąc!
Tym razem postawiłem na beżową bluzkę z kwiatowym printem, do której dobrałem błękitną spódnicę, na wierzch założyłem wyrazistą różową ramoneskę. Buty to oczywiście klasyczne szpile z różowymi akcentami. Pod rękę wyrazista kopertówka. Nie szalałem z dodatkami postawiłem na złoty naszyjnik oraz różowe okulary.
Ramoneska - Antidote, Bluzka - Nelly.com, Naszyjnik - Denim&Supply, Kokarda - Archive, Kwiaty - Special Ofert, Spódnica - Wild Candy, Torebka - Orginal Future, Szpilki - Riviera.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie co myślicie!

7 komentarzy:

  1. baza ładna, ale kurtka i buty do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja 1 reakcja na twój post:No narzeszcie na Stylzane coś napsali:)Cudowna stylizacja<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie swetra i spódniczki c: Grafika mnie boli trochę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) /Pieniadz

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ładna, ale ta ręka co trzyma torebkę i okulary wygląda źle. :x

    OdpowiedzUsuń