piątek, 11 kwietnia 2014

"it's the way it's to be"

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć moja nowa fryzurę. Po platynowym blondzie postanowiłam wrócić do nieco naturalniejszego koloru dodatkowo stwierdziłam ze w krótkich włosach mi nie do twarzy wiec kolejny już raz postawiłam na doczepki, nie wiem jednak czy zostanie to tak na długo. Po ogromnych zakupach w Decades obowiązkiem było zarobić stylizacje z przynajmniej jedna nowa rzeczą. Wielkie świecące futro idealnie pasowało do torebki z trzynastej kolekcji Limited Edition. Swoja premierę maja tu  kozaki z przedostatniej kolekcji Limited Edition oraz prześliczne perły z halloweenowej kolekcji Young Hollywood. Całość ogólnie bardzo kojarzy mi się z teledyskiem Britney Spears do piosenki Everytime.
Zdjęcie zostało wykonane w dopiero co zakupionym londyńskim apartamencie... na razie czeka on jeszcze na umeblowanie.
||Okulary-no name||Koszulka-archive||Futro-Decades||Perly-Young Hollywood||Torebka i buty- Limited Edition||

11 komentarzy:

  1. nie widzialam ze w le byly takie fajowe kozaczki. super ;> trochę jak rich bitch,ale podoba się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki styl na rich bitch własnie miał być ale wolałam tego nie pisać :D ahaha

      Usuń
    2. Donatella! I'm rich bitch I'm the upper class ... xD

      Usuń
  2. Stylizacja świetna. Everytime bardzo piękna piosenka, chyba jej jeden z najlepszych wokali (nie tyczy się występów Live!)XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie :) Nie sądziłem, że można zrobić coś ładnego z tymi botkami, pomyliłem się!

    OdpowiedzUsuń