piątek, 2 maja 2014

She'll be sayin' 'Use me'

Musze przyznać ze z poniższej stylizacji  jestem bardzo, ale to BARDZO zadowolona. Użyłam w niej spódniczki i butów z najnowszej kolekcji Limited Edtion. Dobrałam do tego czarna minimalistyczna koszulkę  od Donny Karan. Uważam ze najciekawszym elementem tego outfitu są dwie białe torebki Chanel. Do "naturalnego" koloru włosów nie mogłam się przyzwyczaić i wróciłam do mojego ukochanego blondu.
||Koszulka-DKNY||Spódniczka-Limited Edition||Buty-Limited Edition||Torebka-Chanel Tribute oraz Callie Picks||
Z chęcią przeczytam wasze zdanie odnośnie stylizacji.
+ Czy wy tez nie możecie doczekać się nowych elementów twarzy? Admini strasznie zwlekają z ich dodaniem.
Wyjątkowo dodaje jeszcze stylizacje na białym tle:

8 komentarzy:

  1. Stylizacja genialna, ale zdjęcie mniej mi się podoba. Ten efekt bycia w biegu jest fajny, ale ciężko jest się przez niego skupić na stylizacji :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Okej rozumiem, dodałam jeszcze zwykły screen doll na białym tle ;)

      Usuń
  2. Bardziej mi się podoba medoll w biegu niż na białym tle, bo szanelki własnie genialnie wyglądają na 1 screenie! Kocham to! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna. Podobają mi się obróbki. :P Nie rozumiem tylko po co dwie torebki? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, ja też czekam na nowe elementy twarzy - najlepiej te z reklam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ciekawa, jednak nie wiem po co te dwie torebki :)

    OdpowiedzUsuń