piątek, 6 czerwca 2014

Dziękuję Wam...

Witajcie!
Myślę, że to już najwyższy czas się definitywnie pożegnać z stardoll. Nie będę ukrywał, że podczas mojego całego stażu z grą, blog przyniósł mi najwięcej frajdy.  Dzięki Ewelinie mogłem współtworzyć go od lipca 2012 roku. Przez ten stosunkowo długi czas wiele się zmieniło, rozwijałem swój styl, zdobywałem większe i mniejsze nagrody, udzieliłem kilka wywiadów czy wziąłem ślub (nastardoll!). Stardoll pozwolił mi poznać wielu wspaniałych ludzi. Chciałbym móc spotkać was osobiście. Dziękuję wam za wszystkie wspólnie spędzone stardoll'owo chwile, za czaty, za przegadane rozmowy na gadu, za pomocną dłoń w ciężkich chwilach, za nocne kamerki na skype czy tinychat. Mogę śmiało powiedzieć, że stardoll w pewnym sensie zmienił moje życie! Szczególnie podziękowania należą się Ewelinie, z którą mogłem tworzyć ten świetny blog. Nie żałuję tych godzin, które spędziłem na tworzeniu screenów do postów. Uważam, że było warto!

Dziękuję wszystkim czytelnikom, którzy doceniali moje prace. Było mi bardzo miło tworzyć dla was posty!


0
 
Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim z całego serca!

5 komentarzy: