poniedziałek, 9 czerwca 2014

Przerwa

Cóż jak już pewnie część z was zauważyła jestem mało aktywna na blogu jak i na Stardoll... Mam straszny nawal roboty i brak chęci...
Może jak zrobię sobie dłuższą przerwę to będzie lepiej.
Na razie loguje się tylko po to żeby zobaczyć nowe sklepy, dostawy, funkcje itp.
Postaram konkretniej zabrać się za Stardoll ( i bloga ) na początku sierpnia.

A tu dodaje jeszcze pożegnalny list, który przed chwila wysłałam do Kamila:

"Hej Kamil,
Teraz w 100% rozumiem twoja decyzje i nie mam zamiaru Cie ponownie "zmuszać" do zostawania na SD( zresztą nic to by nie dało) . Sama mam mało czasu i brak jakichkolwiek chęci... Juz mnie nie ciągnie na ta stronę tak jak kiedyś... chyba zwyczajnie mi się znudziła. Jak będę po egzaminach to zobaczę... może będę bardziej aktywna na sd jak i na blogu... W każdym bądź... póki jeszcze tu jesteś (póki nie sprzedałeś/ porzuciłeś konta) chce Ci podziękować za ogromny wkład w Stylane... DZIĘKUJĘ :)
No ... wiec taaak... to właściwie chyba tyle... :/ 
Powodzenia w tym, cokolwiek będziesz dalej robił 
Ewelina
 PS.Jak kiedyś wrócisz to pamiętaj żeby się do mnie odezwać :)"

Udanych wakacji
Pozdrawiam,
Ewelina

4 komentarze:

  1. Szkoda, bo jesteś jedną z najbardziej utalentowanych osób tutaj :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Nie rozstaje się jednak ze Stardoll na zawsze... poświeciłam tej grze już tyle czasu ze nie mogłabym tak zwyczajnie tego zostawić. Myślę tylko ze mała przerwa mi się przyda.

      Usuń
  2. rzal, smóteg, rozpacz :<
    Będę tęsknić :<< ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, też sobie przerwę muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń