czwartek, 25 lipca 2013

Still Into You

SUL SUL!
Wczoraj zrobiłem MEGA ZAKUPY. Do mojego apartamentu trafiło ponad 70 nowych - starych artykułów. Dawno nie uzupełniałem szafy, a w starplazie znalazłem masę świetnych artykułów.

Simomaniacy pewnie już wiedzą że w 2014 roku zawita The Sims4. Jestem ciekawy grafiki, ponieważ interfejs wygląda świetnie. Mam nadzieję, że grafika pobije na nogi.

W dzisiejszej stylizacji użyłem nowo zakupionej neonowożółto-szarej sukienki, którą połączyłem z świetną rozkloszowaną spódnicą. Tym razem nie szalałem z dodatkami dobrałem żółte okulary, kolczastą opaskę i moje ulubione kolczyki z LE. Buty stworzyły mi najwięcej problemu. Przeszukując starplaze natrafiłem na czarne, niskie koturny z cytrynową wstawką. W tle możecie zauważyć przepiękny pokój wykonany przez Rojda32.




Opaska - Special Ofert,
Okulary - Riviera,
Pasek - LE,
Spódnica - Pretty in Love NEW!(I♥IT!)
Sukienka - Orginal Future NEW!(I♥IT!),
Buty - Young Hollywood, Orginal Future.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała!
Piszcie w komentarzach co myślicie :)


13 komentarzy:

  1. Piosenka z tytułu jest moją ulubioną, kocham i szaleję za nią, outfit bardzo ładny - ale dla mnie za często robisz połączenia czerń + neonowa żółć. Wyjątkowo tylko dziś pokuszę się na słowa krytyki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś GJENJUSZEM! :D
    Mega wyszła ci grafika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam cierpliwie na The Sims 4, też ciekawi mnie grafika.
    Stylizacja boska :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Normanie jestem w szoku, chyba najlepsza do tej pory stylizacja jak i grafika w twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh oh, ale piękna stylizacja! ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam przekonana do stylizacji z użyciem czerni z neonową żółcią dzięki twoim stylizacjom to się zmieniło. Dziękuje. Stylizacja jest cudowna. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń