środa, 24 lipca 2013

Hypnotize me

Do Warszawy w końcu nie pojechałam, bo trochę się gorzej poczułam, ale wszystko nadrobię w przyszłym tygodniu. A teraz wielka nowina: zgłodniałam! A uwierzcie mi, bardzo rzadko się to zdarza, więc musiałam się tym z Wami podzielić... w sumie to tylko dlatego jem Flips`y, które nie są syte, ale zawsze coś. Mam jakąś fazę na Selah Sue, dziewczyna ma niesamowity głos! Przejdźmy jednak do stylki - chciałam zrobić coś z bielą i złotem, a że nowe buty z Louboutina mnie 'natchnęły' to poszło gładko. Outfit jest delikatny, podobają mi się bransoletki w połączeniu z szpilkami. Doll w sumie też ładnie w tym makijażu i fryzurze, więc może na jakiś czas ją tak zostawię. 
A jaka jest Wasza opinia? 
Coś ostatnio nie komentujecie :C


| Voile - welon, bransoletki | Stardoll and The City - sukienka | Hot Buys Summer Retro - kolczyki | LE - wisiorek | Archive - blazer | Louboutin - buty |

Polacy najpiękniejsi <3

13 komentarzy:

  1. Kocham kocham kocham! Jesteście świetne. Stylizacja piękna, a najlepsze włosy :D
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jakie miłe słowa :D
      Dzięki wielkie kochana!

      Usuń
    2. Nie ma za co. Doll ładniejsza niż Zuzka z top model :3

      Usuń
  2. Świetny pomysł na buty! Reszta śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zostać partnerem na twoim blogu. Czy są jakieś wymagania?
    Jeśli nie to proszę o kontakt. ;)
    W sumie dopiero zaczynam, ale bardzo mi na tym zależy na rozwoju bloga.
    lodstar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, świetne wykorzystanie bransoletek oraz welonu! :3

    OdpowiedzUsuń