środa, 24 lipca 2013

Mirrors.

Witajcie!
Szkoda, że Downtown nie zawojowało stardollem i nie zrobiło wielkiej rewolucji, przynajmniej coś by się działo. Moja stylizacja, a dokładniej TA została umieszczona w genialnym stardollowym rosyjskim magazynie(MAGAZYN). Nie wiem jak wy ale ja planuje ogromne zakupy w starplazie.

Postanowiłem, że zmienię niektóre elementy twarzy z efektów jestem zadowolony. W stylizacji użyłem fioletowej koronkowej bluzki i zestawiłem ją z białym szortami z PPQ, które urozmaiciłem baskiną. Na wierzch założyłem biały blazer. Do outfitu dobrałem fioletową kopertówkę oraz białe szpilki.


 
Blazer - Archive,
Bluzki - Voile, Voile,
Szorty - PPQ,
Baskina - Basic,
Torba - Chanel,
Kopertówka - RIO,
Buty - Perfect Day.




Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała.
Piszcie w komentarzach co myślicie!

3 komentarze: